Aktywności marketingowe obejmą działania na terenie Galerii Rembielińskiej i w jej sąsiedztwie. Klienci, którzy w okresie kampanii odwiedzą galerię będą mogli nie tylko wygrać nagrody w postaci bonów zakupowych do realizowania w sklepach galerii, ale także otrzymać karty VIP.

Do 23 listopada do ponad 110 tys. gospodarstw domowych na terenie wybranych dzielnic Warszawy: Bródna, Zacisza, Targówka, Tarchomina i części Białołęki trafi książeczka kuponowa ze specjalnymi rabatami i ofertami przygotowanymi przez sklepy galerii na okres przedświąteczny.

W trakcie dwóch weekendów: 27-28 listopada i 11-12 grudnia – na terenie galerii będą działać place zabaw dla dzieci, kiermasze produktów regionalnych i rękodzieła artystycznego, a na warsztatach artystycznych Domu Kultury Świt będzie można własnoręcznie wykonać prezent świąteczny, np. w technice decoupage. W dniu 28 listopada show kulinarny wraz z degustacją potraw świątecznych przeprowadzi Pascal Brodnicki.
Akcja wzmocniona jest kampanią outdoorową prowadzoną od 1 listopada na Bródnie i Targówku oraz działaniami z zakresu field marketingu – akcja z banerami na głównych skrzyżowaniach Bródna i dystrybucja ulotek, które poprzedzą każdy weekend atrakcji i trwać będą łącznie dwa tygodnie.

– Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas kampania i oferta skutecznie zachęcą klientów do odwiedzenia Galerii Rembielińskiej w okresie przedświątecznym, w który wchodzimy z nowym hasłem: Dom Pełen Zakupów – mówi Agnieszka Podbielska, nowa szefowa marketingu i PR w NAP Invest Group, która jest właścicielem Galerii. – Poza akcją sprzedażową, odświeżyliśmy również identyfikację wizualną Galerii. Lifting przeszło logo – biały piktogram używany jest na ciemnym tle z odwzorowaniem motywu kwadratu. Elementy nowej identyfikacji wizualnej już w listopadzie pojawią się również na fasadzie Galerii – dodaje.

Galeria Rembielińska kampanię realizuje we współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Media Evolutions z Warszawy.