Spółka prognozuje 1,26 mld zł przychodów na koniec 2010

Na powierzchni ponad 120 mkw. salon oferuje swoim ubrania dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Wykonane z najwyższej jakości materiałów i największą dbałością o środowisko ubrania marki Gant łączą w sobie styl amerykańskiej niedbałości i europejską elegancję.

Centrum Factory Wrocław zostało otwarte we wrześniu 2006 roku, a następnie rozbudowano je w 2008 roku. Obecnie obiekt liczy 13,8 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się 90 sklepów oferujących najlepsze marki odzieżowe- polskie i międzynarodowe, m.in.: Benetton, Big Star, Pepe Jeans, Calvin Klein, Almi Decor, Gatta, Levi’s, Wojas, Kazar, Simple, Mango, Vistula/ Wólczanka, 5.10.15, czy Atlantic.

Factory Wrocław wiosną 2008 roku stało się częścią dużego obiektu Futura Park. Obecnie park składa się z kompleksu średnio-powierzchniowych punktów handlowych, skupionych wokół wygodnego, przestronnego parkingu na 1,2 tys. samochodów oraz punktów usługowych w galerii przy markecie Carrefour. Outlet zlokalizowany jest w południowo- zachodniej części miasta, jedynie 10 minut drogi od centrum Wrocławia.
Factory to centra outlet zarządzane przez firmę Neinver, hiszpańską grupę kapitałową koncentrującą swoją działalność na projektowaniu, promocji oraz zarządzaniu portfolio inwestycji w europejskim sektorze nieruchomości.

Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii w 1996 r., a na rynek polski w 2002 r. Obecnie w Polsce znajdują się trzy centra outlet Factory: Factory Warszawa Ursus, Factory Wrocław i Factory Poznań, dysponujące 42 tys. mkw. łącznej powierzchni handlowej.