Na potrzeby salonu Simple Creative Products wynajęte zostało 73 mkw. powierzchni. Simple to polska marka odzieżowa dla kobiet. Została założona przez projektantki Lidię Kalitę i Maję Palmę w 1993 roku. Kolekcje Simple dedykowane są mieszkankom wielkich miast. Z kolei salon sieci telefonii komórkowej Orange urządzony zostanie na 74 mkw. powierzchni. Jego oferta obejmować będzie usługi oraz telefony i akcesoria.

Firmy dołączą do pozostałych najemców galerii, wśród których znajdują się m.in.: delikatesy Alma, Deichmann, Rossmann, Apart, Promod, Orsay, Preety Girl, Quazi, City Sport, Grycan, Apteka.

Za wynajem powierzchni w Focus Mall Jelenia Góra odpowiada dział leasingu Parkridge Retail Development oraz BOIG Property Consulting.

Focus Mall Jelenia Góra to powstająca właśnie nowoczesna galeria rozrywkowo-handlowa. Wartość projektu po zrealizowaniu szacowana jest na 250 mln zł. Obiekt będzie liczył ponad 40 tys. mkw. powierzchni. Na trzech poziomach handlowych znajdzie się: 89 sklepów, restauracje, kawiarnie i wielosalowe kino. Parking pomieści 276 aut, w tym dla osób niepełnosprawnych przygotowane zostanie sześć stanowisk. Autorem projektu architektonicznego jest krakowska pracownia architektoniczna MOFO Architekci.

Parkridge Holdings to firma deweloperska, specjalizująca się w realizacji galerii rozrywkowo-handlowych i parków handlowych. Do tej pory zainwestowała w regionie Europy Środkowo-Wschodniej ponad 1mld euro. Planowane inwestycje w Polsce wynoszą ponad 500 mln euro do 2013 roku.