Cafe Club powiększa sieć do 32 lokali

Niecodzienna akcja marketingowa już za nami

Niecodzienna akcja marketingowa już za nami

Otwarte w tym roku kawiarnie mieszczą się w: CH Plaza w Suwałkach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, CH Plaza w Poznaniu, Galerii Sanowej w Przemyślu, Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze oraz w Galerii Agora w Bytomiu. Jak podkreśla, Zbigniew Bobrowski, dyrektor marketingu sieci, rok 2010 jest rekordowym pod względem rozwoju sieci w całej jej historii. W 2011 r. planowane są kolejne inwestycje. Firma chce miedzy innymi, aby nowe lokale działały na zasadzie franczyzy i poszukuje chętnych do zakupu licencji na ich prowadzenie. Program franczyzowy sieci zakłada, że koszt inwestycji wynosi około 250-300 tys. zł plus VAT. Ponadto zainteresowany musi zapłacić 10 tys. zł za licencję i uiszczać miesięcznie 5 proc. od obrotu netto.

Kawiarnie Cafe Club – na terenie galerii handlowych – funkcjonują w dwóch formatach: jako osobne lokale (powierzchnia 80-120 mkw.) oraz w food courtach. Specjalnością Cafe Club jest podawanie kawy na wiele sposobów – od kaw klasycznych, przez kawy mleczne, lodowe, po kawowe wariacje. W menu znajdują się także desery, smoothies, przekąski lunchowe oraz czekolady na gorąco. Pierwsza kawiarnia powstała w CH Galaxy w Szczecinie.

Cafe Club jest jedną z największych sieci kawiarnianych w Polsce. Pod względem liczby placówek wyprzedza ją sześć sieci: Coffeeheaven (67 lokali), Empik Cafe (57) oraz Cafe Nescafe (39).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016