Akcja promocyjna „Pożegnanie jesieni” będzie trwała w sklepach marki Olsen tylko przez jeden tydzień. Od 24 do 30 listopada klientki salonów będą mogły skorzystać z 20-procentowych rabatów. Akcja będzie obejmowała cały asortyment z jesiennej kolekcji tej marki. Celem działań jest zachęcenie kobiet do odwiedzenia sklepów Olsen oraz poszerzenie bazy klientek.

Komunikacja o działaniach promocyjnych jest prowadzona za pomocą narzędzi marketingu bezpośredniego, e-mail marketingu i mobile marketingu. Akcja jest wsparta materiałami POS oraz kampanią PR, które przygotowała agencja Promedia.

Olsen to rodzinna firma, założona w 1901 roku przez kupca Alfreda L. Wolff z Hamburga. W 1997 r. firma rozpoczęła wdrażanie nowej strategii budowania silnej marki na rynku krajowym i międzynarodowym. W 2000 roku marka Olsen ruszyła z nową kampanią reklamową, wykorzystującą wizerunek trzech popularnych niemieckich aktorek, które stały się ambasadorkami marki. W tym czasie firma otworzyła też nowe sklepy partnerskie w Moskwie, Rydze, Wiedniu, Dubaju i wielu innych dużych miastach.  W 2009 roku Olsen otworzył także własny sklep internetowy. Marka chętnie włącza się w prospołeczne akcje organizowane na całym świecie.