Dwa kolejne monobrandowe sklepy franczyzowe pod logo Funk’n’Soul pojawiły się na handlowej mapie Polski. 19 listopada otwarcie miał salon odzieżowy w Bielsko-Białej, gdzie na pierwszym piętrze centrum handlowego Gemini Park zajął lokal o powierzchni ok. 70 mkw.

Drugie otwarcie miało miejsce dzień później, 20 listopada w krakowskiej Galerii Kazimierz. Lokal należący do marki mieści się również na pierwszym poziomie, w sektorze marek odzieżowych. Powierzchnia sklepu sięga 100 mkw.

– Trwa dynamiczny rozwój firmy. Nadal realizujemy plan zrównoważonego rozwoju Funk’n’Soul i poszerzamy sieć sklepów monobrandowych w Polsce – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marek Szostak, dyrektor strategiczny marki. – Planujemy kolejne otwarcia. Najbliższe już w przyszłym miesiącu w Malborku – zapowiada.

Marka pojawi się w najprawdopodobniej w połowie grudnia br. w Galerii Malborskiej, inwestycji która ma mieć 2600 mkw. łącznej powierzchni. Funk’n’Soul zajmie lokal o powierzchni przekraczającej 100 mkw. A to nie koniec strategii powiększania sieci, do której aktualnie należy ponad 100 salonów na obszarze całego kraju.

– Obecnie poszukujemy franczyzobiorców na terenie Warszawy, Łodzi, Poznania i Wrocławia. Te miasta będą stanowiły priorytet w planie rozwoju w nadchodzącym roku – mówi Marek Szostak.