Matarnia świętuje pięć lat na rynku

– Od otwarcia w 2005 roku do dziś Park Handlowy Matarnia wzbogaca swoją ofertę o kolejnych najemców – mówi Andrzej Hnatiuk, dyrektor gdańskiej galerii. – Popularność Matarnii wśród mieszkańców Trójmiasta stała się impulsem do rozbudowy sklepu IKEA, znajdującego się na terenie obiektu – zaznacza.

W wyniku przeprowadzonych prac, dotychczasowa powierzchnia sklepu IKEA została powiększona dwukrotnie, rozbudowane zostały również magazyn samoobsługowy, linia kas oraz Biuro Obsługi Klienta. Jednocześnie powstały nowe miejsca parkingowe – aktualnie Park Handlowy Matarnia oraz sklep działający pod logo IKEA mają ich łącznie 2150.

Tylko w 2010 roku oferta Parku Handlowego Matarnia poszerzyła się o sześciu nowych najemców, a wśród nich: salony Media Markt i Sony Centre, restauracja Da Grasso, salon Pandora, agencja Poczty Polskiej oraz salon optyczny Main Optic. Natomiast w listopadzie bieżącego roku otworzy się salon Valentini Samsonite o powierzchni 64 mkw., oferujący galanterię skórzaną.

W sumie Matarnię tworzy 56 sklepów. Aktualnie powierzchnię ponad tysiąca mkw. zajmują tacy najemcy jak: IKEA, OBI, Media Markt, H&M, C&A, Bomi, New Yorker. Całkowita powierzchnia handlowa centrum to 52851 mkw.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016