Bialcon wprowadza nową markę odzieży

Jak przekonuje Bialcon, kolekcja marki Rabarbar skierowana jest do osób, dla których moda stanowi wyzwanie i jest formą zabawy, eksperymentowania różnymi stylami i konwencjami. Zgodnie z przyjętym założeniem, nowa marka ma przyciągać klientki ciekawym wzornictwem i niepowtarzalnymi fasonami.

Od połowy listopada kolekcja jest już dostępna w sieci sprzedaży Bialcon. Rabarbar wszedł do salonów w takich miastach jak: Biała Podlaska, Kalisz (Mini Park), Kielce, Koło, Lublin (Galeria Olimp), Nowy Sącz, Poznań, Siedlce, Szczecin i Warszawa.

Bialcon jest polską firmą odzieżową, która rozpoczęła działalność w 1992 roku. W sieci sklepów Bialcon znajduje się obecnie 50 salonów firmowych. Firma współpracuje także z 260 sklepami multibrandowymi.

Galeria Mini Park w Kaliszu została uruchomiona w grudniu 2009 roku. Działalność rozpoczęły tu wówczas dwie ogólnopolskie sieci: sklep spożywczy Biedronka oraz Pepco, oferujący odzież i artykuły przemysłowe codziennego użytku. Na początku tego roku inwestor sfinalizował umowy z kolejnymi najemcami.

Galeria Olimp po ostatniej rozbudowie stała się największym tego typu obiektem we wschodniej Polsce. Handel prowadzi tu ponad 300 sklepów i punktów zatrudniając ponad 2 tys. pracowników.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016