Szczecin: otwarcie CH Molo

25 listopada działalność rozpoczyna CH Molo w Szczecinie. Historia obiektu sięga wprawdzie roku 2000, kiedy – jeszcze jako CH Piast – było jedną z pierwszych galerii w mieście. Rocznie odwiedzało ją blisko cztery mln klientów.

Aktualnie końca dobiegł proces rozbudowy galerii, która zmieniła nazwę i została przekształcona w CH Molo. Rozpoczęta w maju 2010 roku przebudowa pochłonęła ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Piasta, licząca ok. 25,5 tys. mkw. została zwiększona do ponad 28 tys. mkw. Dostępny jest również parking na ponad 850 samochodów.

Najemcami obiektu nadal pozostaną sklep Media Markt ze sprzętem RTV i AGD, hipermarket spożywczy Carrefour oraz salon Komfort z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz. Klienci będą mieli również dostęp do ok. 60 sklepów, w tym: Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, H&M, Home&You, House, Levi’s/Mustang, Matras, New Yorker, Orsay, Reserved, Tally Weijl, Triumph. A w food courcie będzie na nich czekać Burger King.

W dniu otwarcia pierwsi klienci mogą liczyć na szereg marketingowych atrakcji – odbędzie się m.in. widowisko z wykorzystaniem światła i laserów. Będą też rabaty i obniżki cenowe oraz loteria, w której, co godzinę losowane będą specjalne nagrody.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016