Mediaexpert wprowadził karty epay

Mediaexpert liczy, że wprowadzone karty epay zwiększą zainteresowanie asortymentem sklepu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Nowa karta prezentowa ma tę przewagę nad klasycznymi kartami podarunkowymi i talonami zakupowymi, że pozwala klientom na cząstkowe wypłacanie zawartości, a także uzupełnianie salda karty. Pozwala również na indywidualny dobór wizualny karty, ustalenie terminu ważności i dopasowanie jej wartości do potrzeb konsumenta.

– Klient ma dużą dowolność w kwestii wyboru, na co i kiedy przeznaczy środki z karty. Może bezpiecznie nimi dysponować nie tylko w punktach handlowych wydawcy karty, lecz także w ramach sklepu internetowego – wyjaśnia Piotr Adamek, wiceprezes zarządu firmy Bankomat24/Euronet, właściciela marki epay Polska. – Posiadacz karty może liczyć na udział w programach lojalnościowych i akcjach promocyjnych prowadzonych przez jej wydawcę – dodaje.

Zdaniem Dawida Kulbickiego, product development managera epay Polska, korzyść z tego typu kart odnoszą wszystkie strony – obdarowujący, obdarowywany i akceptant karty, który właśnie pozyskał nowego klienta. – Rozpoczyna się swoisty łańcuszek: klient danego punktu, kupujący w nim kartę podarunkową, automatycznie przyczynia się do powiększenia grona konsumentów danego sklepu. Odbiorca karty, realizując prezent, może stać się kolejnym lojalnym klientem – wyjaśnia.
 

Reklama

Galeria Jurajska