Wnętrzarskie propozycje Portu Łódź i IKEA

Akcja zorganizowana będzie w ramach pierwszych urodzin salonu IKEA. 27-28 listopada br. formuła akcji zostanie nieco odmieniona. Dotychczas metamorfozom poddawani byli jedynie klienci Portu Łódź, tym razem zaproszeni goście doradzą również jak zmienić wizerunek własnego mieszkania. Do dyspozycji klientów pozostaną eksperci IKEA ds. aranżacji i urządzania wnętrz.

Zarówno wizażyści, jak i dekoratorzy wnętrz czekać będą na klientów, którzy wcześniej zgłosili chęć udziału w akcji, w punkcie konsultacyjnym, który znajduje się w Strefie Ocean, tuż obok fontanny Rozgwiazda.

IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które rocznie odwiedzane są przez około 14 milionów klientów. Asortyment IKEA zawiera 9,5 tys. produktów wyposażenia domu. Asortyment rozwijany jest w oparciu o życie w domu, a w szczególności bazuje na potrzebach dużej liczby ludzi z ograniczonymi dochodami i o ograniczonej powierzchni mieszkalnej. W wizję IKEA wpisane jest tworzenie lepszych warunków życia dla wielu ludzi, dlatego na najbliższe lata firma zaplanowała budowę i rozbudowę kolejnych sklepów.

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
 

Reklama

Galeria Jurajska