Dzięki otwarciu dwóch nowych salonów w galeriach handlowych: w Gliwicach i w Bytomiu, sieć Sephora powiększyła liczbę swoich sklepów do 81. I to nie koniec planów na 2010 rok. W przygotowaniu są jeszcze dwa kolejne otwarcia – nowe perfumerie zostaną otwarte w Warszawie i we Wrocławiu. Przedstawiciele sieci zapowiadają, że oba sklepy zaproszą klientów na zakupy jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia.

Sephora to wizjonerska koncepcja sprzedaży detalicznej kosmetyków, wywodząca się z Francji. Podstawą koncepcji Sephory jest połączenie estetyki z wygodą dla klienta. Każdy sklep jest zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, gdzie klienci mogą korzystać ze swobody poznawania kosmetyków i z profesjonalnych porad. Sephora jest częścią korporacji Moët Hennessy Louis Vuitton.

Agora Bytom to dzieło duńskiego dewelopera Braaten+Pedersen plus Partners oraz norweskiej firmy Borgestad. Obiekt składa się z nowoczesnej galerii handlowo – rozrywkowej oraz sąsiadującego parkingu na około 1 tys. miejsc. W galerii znajdą się m.in.: wieloekranowe kino, sklepy, kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, a także kameralna sala widowiskowa oraz powierzchnie biurowe.

Auchan Polska posiada 22 centra handlowe oraz 50 proc. udziałów w zarządzanych przez firmę Schiever Polska czterech centrach, otwartych pod szyldem Auchan (Legnica, Wałbrzych, Racibórz i Zielona Góra).