Promocja cenowa związana z pojawieniem się w Gdyni nowego salonu New Look potrwa do końca listopada br.

New Look to brytyjska marka odzieżowa. Na Wyspach dostępna jest od 1969 roku. Po czterdziestu jeden latach intensywnego rozwoju jest obecna na najważniejszych światowych rynkach, prowadząc sprzedaż ubrań, obuwia, torebek i akcesoriów modowych.

Aktualnie sklepy firmowane logo New Look można spotkać w ponad 120 krajach. W Polsce kolekcje marki zagościły już w salonach w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

W gdyńskim Klifie New Look został zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie butików LaParisienne, Taranko oraz salonu Marks&Spencer.

Centrum handlowe Klif Gdynia powstało w 1996 roku i było jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Dzięki otwarciu nowej części w maju 2009 roku, gdyński Klif powiększył swoją powierzchnię do ponad 30 tys. mkw., a liczba salonów i butików na jego terenie wzrosła do 150. Wiele z marek gdyńskiego Klifu pojawiło się w Trójmieście po raz pierwszy. Należą do nich: Bagatt, Bandolera, Carl Gross, Escada Sport, Furla, Gerry Weber, Matinique, Patrizia Pepe, Pinko, PlusIT, Pollini, Sisley, Stefanel, Vera Mont, a także Calvin Klein Jeans, Guess, Marks&Spencer, Part Two oraz stoisko Dyrberg/Kern.