Komputronik otwiera sklep na Facebooku

Komputronik oferuje użytkownikom Facebooka w ramach prowadzonego tam sklepu dedykowaną ofertę cenową, niedostępną z poziomu firmowego sklepu internetowego, prowadzonego poza portalem społecznościowym.

– Wykorzystanie Facebooka jako kanału sprzedaży, w którym pokazujemy naszym lojalnym klientom, że jesteśmy im wdzięczni za wybranie naszego sklep, to coś, do czego media społeczne zostały stworzone – podkreśla Rafał Pawlak, e-commerce manager Komputronik SA.

InFlavo oferuje swoją komercyjną usługę typu social-commerce zaledwie od miesiąca, a już korzysta z niej ponad 100 sklepów. Z tej aplikacji poza Komputronikiem i siecią Vobis, która jako pierwsza uruchomiła swój e-sklep na Facebooku, korzystają również między innymi Primakomp czy Best Film.

Komputronik SA. prowadzi działalność gospodarczą na rynku IT. Oferta spółki adresowana jest do osób fizycznych, korporacji oraz instytucji sektora publicznego. Przedmiotem działalności firmy jest m.in. sprzedaż detaliczna i hurtowa światowych producentów sprzętu komputerowego, projektowanie systemów, produkcja sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych.

Sprzedaż detaliczna spółki jest prowadzona przez sklep internetowy www.komputronik.pl, a także własne salony firmowe, salony patronackie oraz sieć autoryzowanych dealerów o statusie Komputronik Partner.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016