ColDis, należący do rodziny modułowych systemów webowych ułatwiających zarządzanie nieruchomościami, automatyzuje procesy związane z prowadzeniem biznesu. Sprawdza się w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi. System dedykowany jest dla centrów i galerii handlowych.

System Collect&Distribute (ColDis) powstał z myślą o zarządcach, którzy nadzorują projekt na poziomie trzech pionów: deweloperskiego, zarządzania i najmu.

Moduł ColDis Development wspomaga procesy zarządzania budżetami inwestycji deweloperskiej oraz procesami sprzedaży lokali. Ma zastosowanie już we wstępnym etapie analizy deweloperskiej oraz może wspierać nadzór procesu budowy obiektu. System umożliwia wprowadzanie wszelkich dokumentów administracyjnych i danych projektowych.

Moduł ColDis Zarządzanie ułatwia rejestrację podmiotów i kontrahentów, przepływu dokumentów oraz zarządzanie budżetami. W system wpisana jest zdolność zarządzania wieloma obiektami, poprzez rejestrację i wystawianie stosownych dokumentów, rejestrację płatności, jak również podział faktur kosztowych na najemców.

Natomiast moduł ColDis Najem generuje elektroniczną wersję umowy, zawierającą podstawowe dane: informacje o obrotach, powierzchniach objętych umową, obciążeniach naliczanych dla kontraktu, itp. Ten format pozwala na fakturowanie najemców poprzez pełną personalizację dokumentów dla każdego właściciela lokalu, wg jego indywidualnych potrzeb.