Panattoni wchodzi na rynek Retail

Do zespołu Panattoni Europe dołączył Andrzej Lasocki, który obejmie stanowisko Retail Development Director.

Wejście Panattoni Europe na rynek obiektów handlowych jest wynikiem strategii rozwoju dewelopera, chęcią pogłębienia oferty w Polsce jak również zaistnienia w segmencie nieruchomości wysoko rozwiniętym na innych rynkach światowych. – Powstanie nowej jednostki biznesowej jest wyrazem dywersyfikacji naszej działalności w Polsce. Będziemy korzystać z naszego dotychczasowego doświadczenia deweloperskiego jak również wspierać się wiedzą wysokiej klasy profesjonalistów. Właśnie dlatego na nasz pokład dołączył kolejny specjalista w swojej dziedzinie – Andrzej Lasocki, który pokieruje nowym dla nas segmentem biznesowym, inwestycjami retail – mówi Robert Dobrzycki, Partner zarządzający Panattoni na Europę Środkowo Wschodnią.

Andrzej Lasocki jest związany z rynkiem nieruchomości od 1997 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla największych deweloperów w Polsce: Echo Investment, Dom Development i ostatnio jako Dyrektor ds. Inwestycji w irlandzkiej grupie inwestycyjnej Caelum Development. Na swoim koncie ma ponad 20 transakcji zakupu nieruchomości pod budowę obiektów handlowych, hoteli i budynków mieszkalnych, o wartości ponad 100 mln złotych.

Dodatkowo, zarządzał przygotowaniem i realizacją kilkunastu projektów deweloperskich o wartości ponad 800 mln złotych, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego) w Krakowie. Ukończył również szereg szkoleń i kursów z zakresu zarządzania projektami, negocjacji oraz procesów due diligence. W Panattoni Europe obejmie stanowisko Retail Development Director.

Reklama

Galeria Jurajska