Chocolate Company: w planach 15 pijalni

Obecnie firma dystrybuuje swoje produkty (ręcznie robione czekolady najwyższej jakości, akcesoria do przyrządzania gorącej czekolady) do wybranych kawiarni i restauracji w naszym kraju. Powstające placówki marki Chocolate Company będą połączeniem sklepu, oferującego wszystkie wyroby czekoladowe tej marki, z kawiarnią. Lokale Chocolate Company zostały do tej pory otwarte w Holandii, Niemczech, Francji oraz Luksemburgu.

– Z powodzeniem wprowadziliśmy nasze wyroby już do kilkudziesięciu punktów na terenie Warszawy. Rynek czekolad w Polsce rośnie z roku na rok, a segment ręcznie wytwarzanej czekolady premium, do którego zaliczają się nasze produkty jest prawie niezagospodarowany – powiedział Tomasz Dembiński, nowo wybrany prezes zarządu Chocolate Company Polska.

Produkty marki Chocolate Company to wyroby ręcznie robione na bazie jednej z najlepszych czekolad na świecie – czekolady Valrhona. Flagowym produktem firmy jest Hotchocspoon – 50 gramowa kostka czekolady na drewnianej łyżeczce, do samodzielnego rozpuszczania w mleku. W tym roku do obrotu zostanie wprowadzonych 20 smaków tego produktu z ciemnej, mlecznej oraz białej czekolady, takich jak cookie coconut, pear cinnamon, apfelstrudel, hot chilli czy cappuccino orange. Oprócz Hotchocspoon, portfolio obejmuje kilkadziesiąt innych produktów z czekolady, takich jak pasty czekoladowe do smarowania, foundee czekoladowe w puszcze, 800-gramowe bloki czekoladowe, czekoladki z nadzieniem na wagę oraz pralinki. Wszystkie wyroby zawierają wyłącznie naturalne dodatki i występują w kilkudziesięciu smakach.

Na polskim rynku pijalni czekolad działają obecnie cztery większe sieci – Pijalnie Czekolady Wedla, Wawel, Mount Blanc oraz Van Hellder Choco Cafe.

 

Reklama

Galeria Jurajska