Marka Simple na sprzedaż

Gino Rossi otrzymał od grupy private equity wstępną ofertę przejęcia marki Simple Creative Products 5 listopada tego roku. Zainteresowana firma zaoferowała 90 mln zł za transakcję. Zarząd Gino Rossi poinformował, że po uzyskaniu pozytywnej opinii rady nadzorczej, przystąpi do negocjacji warunków sprzedaży akcji spółki zależnej. Jednocześnie zaznaczył, że może rozpocząć rozmowy w sprawie prywatnej transakcji sprzedaży z innymi inwestorami.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to znana marka na polskim rynku odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.

Zysk spółki Gino Rossi w I półroczu 2010 r . wyniósł 0,7 mln zł netto. W analogicznym okresie 2009 r. firma poniosła stratę w wysokości 6 mln zł. Prognozy spółki na ten rok zakładają wypracowanie 5,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy przychodach na poziomie 176,88 mln zł.
 

Reklama

Galeria Jurajska