Salad Story wchodzi do Renomy

Salad Story zajmie lokal o powierzchni 50,86 mkw. Dodatkowo restauracja będzie dysponować ogródkiem dla gości o powierzchni 78,95 mkw.

Sieć restauracji Salad Story, dostępnych w galeriach handlowych w całej Polsce, stanowi alternatywę dla sieci fast-foodowych. W menu restauracji odnaleźć można wybór ok. 20 rodzajów sałatek. Klienci mają również możliwość tworzenia indywidualnych zestawień – sałatki są wówczas przygotowywane na ich oczach.

Restauracja oferuje również pełnoziarniste tortille oraz zupy kremy, podawane również w wersji „light”.
Salad Story buduje swój wizerunek, podkreślając zdrowy charakter serwowanych posiłków, które przygotowywane są na bazie naturalnych składników.

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie domu handlowego, powierzchnia całkowita Renomy liczy ponad 99 tys. mkw., z czego 31 tys. mkw. to powierzchnia handlowa, a 10 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Na trzech kondygnacjach handlowych mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna. Wśród marek obecnych w Renomie znajdują się zarówno te znane jak: Zara, Empik, Tatuum, Esprit, Sephora czy Alma, jak również i takie, które debiutuję na mapie handlowej Dolnego Śląska, do nich należą: TK Maxx, New Look, Massimo Dutti czy Furla.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016