Marka Peacocks proponuje najnowsze trendy mody brytyjskiej w bardzo atrakcyjnych cenach. Śledząc tendencje w modzie na całym świecie, projektanci Peacocks tworzą kolekcje dostępne dla wszystkich. Dzięki dużej skali produkcji Peacocks udaje się utrzymywać bardzo atrakcyjne ceny zarówno na modne jak i na klasyczne modele.

Historia sieci rozpoczęła się w 1884 roku, kiedy był otwarty pierwszy sklep Peacocks w Warrington. Obecnie sieć Peacocks liczy 460 placówek w Anglii i ponad 50 za granicą: w Turcji, krajach Bliskiego Wschodu, Rosji i na Ukrainie. W Polsce pierwszy sklep tej marki został otwarty w Bydgoszczy w 2009 roku. Salon w zamojskiej Galerii Twierdza  będzie czwartym salonem sieci w naszym kraju.

Galeria Twierdza w Zamościu to 31,5 tys. mkw powierzchni handlowej oraz parking na 850 miejsc. Komercjalizację obiektu prowadzi inwestor – notowana na GPW spółka Rank Progress SA. Obecnie wynajęta jest zdecydowana większość powierzchni. Wśród najemców znajdą się między innymi takie marki jak Media Markt, Marks&Spencer, H&M, Reserved, Orsay, Douglas, Rossmann,5 10 15, Coccodrillo, Pawo, Hac Hac, Apart, YES, Empik, Deichmann i Martes Sport. Otwarcie centrum planowane jest na II kwartał przyszłego roku.