Abra inwestuje w e-commerce

W ostatnim kwartale roku obrotowego 2009/2010 spółka odnotowała w sklepie internetowym niemal 100 proc. wzrostu przychodów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

– Chcemy utrzymać ten trend. Nowowprowadzone elementy naszej polityki sprzedażowej w internecie powinny przyczynić się do jego dalszego wzmocnienia – mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra.

W przyszłym roku obrotowym spółka planuje ponad dwukrotnie zwiększyć przychody pochodzące ze sprzedaży internetowej. Już po dwóch latach działalności e-sklepu liczba wizyt na stronie zwiększyła się ośmiokrotnie. Dlatego spółka planuje dalszą ekspansję. Ma jej w tym pomóc nowa e-inwestycja. Uruchomienie nowej platformy sprzedażowej, które zostało skorelowane z wdrożeniem nowej formuły firmowej strony www, ma przyciągnąć do e-sklepu nowych klientów.

– Bardzo liczymy na wchodzące w dorosłe życie pokolenie Polaków, dla których zakup mebli, ubrań czy sprzętu RTV przez internet nie stanowi żadnego wyzwania, a jest naturalną konsekwencją rozwoju e-społeczeństwa – mówi Piotr Krzanowski. – Dla dużej rzeszy osób wyznacznikiem udanych zakupów nie jest już sklepowy rabat, lecz czas od podjęcia decyzji o zakupie do jej realizacji. Dzisiaj dysponujemy narzędziami, które skracają go w znaczny sposób – dodaje.

Nowa witryna Abry została zintegrowana. W miejsce dawnych dwóch stron – firmowej oraz sklepu internetowego powstała jedna platforma informacyjno-zakupowa pod adresem www.abra-meble.pl.
Pierwszy sklep internetowy Abra rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007 roku. Przez pierwsze trzy miesiące e-sklep funkcjonował na terenie województwa dolnośląskiego, by w kwietniu 2007 roku rozpocząć sprzedaż na terenie całego kraju.
 

Reklama

Galeria Jurajska