Fresh24.pl szykuje kampanię reklamową

Według władz Fresh.24, tylko znikoma część mieszkańców stolicy korzysta z możliwości robienia zakupów przez internet. Ich zdaniem, to skutek niskiej świadomości społecznej istnienia na polskim rynku dynamicznie rozwijającej się branży e-grocery. Stąd pomysł zrobienia kampanii reklamowej wspólnie z konkurentami.

– Rozmawiamy już z innymi firmami, m.in. z Frisco.pl, na temat ewentualnej współpracy w promowaniu zakupów w sieci. Z naszym przesłaniem chcemy dotrzeć głównie do osób starszych czy niepełnosprawnych, dla których wyjście do sklepu jest trudnością. Dla nich e-zakupy z dostawą do domu to idealne rozwiązanie – wyjaśnia Tomasz Trojanowski, prezes Fresh.24.

Fresh24.pl to supermarket internetowy obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku. Jego założycielami są: Piotr Wasilewski i Jan Tkaczow. Oferta sklepu to ponad 12 tysięcy produktów, a wśród nich są artykuły żywnościowe, chemia gospodarcza, kosmetyki i asortyment dla zwierząt. W ciągu roku działalności we Fresh24.pl zarejestrowało się ponad 5,1 tys. klientów, a ich liczba rośnie średniomiesięcznie o kolejne 20 proc. Sprzedaż za sześć miesięcy 2010 ponad dwukrotnie przewyższała przychody z drugiej połowy roku 2009. Obecnie e-sklep przygotowuje się do wejścia na rynek NewConnect
 

Reklama

Galeria Jurajska