Wyszukiwarka nowej generacji dla e-sklepów

Produkt dedykowany jest zwłaszcza tam, gdzie wyszukiwanie produktów sprawia trudność z uwagi na specyfikę języka polskiego lub szerokość asortymentu. Innowacja opiera się na jednoczesnym rozwiązaniu problemów we wszystkich obszarach krytycznych dla sprzedaży: trafnym wyszukiwaniu i prezentacji, obsłudze języka polskiego i błyskawicznej prezentacji produktów.

Silnik wyszukiwarki został stworzony od zera, w oparciu o najnowsze teorie uczenia się maszyn, dzięki czemu skutecznie obsługuje języki fleksyjne, w których słowa występują w odmianach i różnych formach, jak w języku polskim, czy francuskim. Wyszukiwanie pokazuje dobre wyniki również wtedy, gdy użytkownik wpisze nazwę produktu z błędem ortograficznym, przestawieniem liter, czy literówką.

Twórcy położyli nacisk na skrócenie czasu wyszukiwania, kluczowego dla klientów sklepów – jest kilkadziesiąt razy krótszy niż w innych rynkowych rozwiązaniach i liczony w pojedynczych milisekundach. Klient otrzymuje wyniki zanim skończy wpisywać nazwę produktu.

Wdrożenie Fablo polega na modyfikacji kodu strony internetowej sklepu, tak aby zapytania klientów wysyłane były do serwerów Fablo, a nie do lokalnej bazy. Fablo zwraca do e-sklepu listę odpowiedzi, które ten może prezentować bezpośrednio lub filtrować je według swoich kryteriów. Wdrożenie rozwiązania kompleksowego z nawigacją i filtrowaniem wyników wymaga integracji kodu z grafiką sklepu.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016