Otwarcie Burger Kinga w Szczecinie

– Dążymy do tego, by oferta Burger King była coraz lepiej dostępna, a grupa naszych fanów w całej Polsce dynamicznie rosła – mówi Daniel Kasper, brand president marki Burger King. – Rozwijanie sieci jest zatem naszym priorytetem i pracujemy intensywnie nad tym, by Polacy mieli jak najłatwiejszy dostęp do grillowanego na ogniu Whoppera – dodaje.

Restauracja Burger King w CH Molo została urządzona zgodnie z nowym designem, charakteryzującym się przede wszystkim industrialną stylistyką wnętrza lokalu. Składają się na nią elementy wykonane z metalu, cegieł, ciemnego drewna oraz betonu. Dominującymi kolorami w nowej stylistyce są: nasycona czerwień, ciemny i jasny brąz oraz odcienie kremowe.

Centrum Handlowe Molo w Szczecinie zastąpiło istniejące od 10 lat Centrum Piast. Obiekt nie tylko zmienił nazwę i wystrój, ale również poszerzył swoją ofertę o nowych najemców, w tym właśnie restaurację Burger King.

Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper – powstał 52 lata temu. Sieć obejmuje obecnie ponad 11 tysięcy lokali w ponad 73 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a restauracje są zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Opolu, Słupsku, Koszalinie, Poznaniu, Legnicy, Lubinie, Krakowie i Częstochowie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016