Sieć pralni chemicznych Panda posiada aktualnie 41 punktów własnych i 14 placówek franczyzowych. W listopadzie bieżącego roku spółka Vector, właściciel marki, powiększyła się o kolejne placówki. Jedna powstała w centrum Bytomia, w Galerii Agora, która zasięgiem obejmuje około 180 tys. mieszkańców na Górnym Śląsku. Kolejne, na początku ubiegłego miesiąca, pojawiły się w Białymstoku w CH Carrefour i Auchan.

Spółka Vector planuje na 2011 rok kolejne otwarcia swoich pralni chemicznych Panda na terenie całej Polski. Jak informuje Monika Prymelska, kierownik działu franczyzy w sieci Panda, firma ma już podpisane umowy najmu z największymi deweloperami. Nie zdradza jednak jeszcze ich szczegółów.

– Dążymy do tego, aby w przyszłości firma miała więcej jednostek franczyzowych – mówi Prymelska. – Stawiamy na stopniową reorganizację pralni własnych w placówki działające w oparciu o umowę franczyzową, dlatego nasza sieć ciągle poszukuje kolejnych klientów do nowo otwartych pralni chemicznych, ale także do funkcjonujących już placówek – dodaje.

Pralnie Panda rozwijane są w obrębie największych centrów handlowych w kraju. Takie lokalizacje mają zapewnić sieci nieodzowny przepływ klientów i utrzymać oczekiwany poziom dochodów.