Badania profilaktyczne przy Galerii Victoria trwają od 29 listopada do 12 grudnia. Badanie mogą wykonać kobiety w wieku 50-69 lat, które nie robiły mammografii w ciągu ostatnich 24 miesięcy. Badania przesiewowe, wykonywane na nowoczesnym i bezpiecznym sprzęcie medycznym, mają na celu wykrywanie nowotworów piersi w ich wczesnym, bezobjawowym stadium. Akcja realizowana jest w ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi i została sfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia. Wojewódzkim ośrodkiem koordynującym program jest Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu.

– Dla nas zdrowie mieszkańców Wałbrzycha i okolic jest bardzo istotną sprawą, dlatego Galeria Victoria chce aktywnie uczestniczyć w akcjach społecznych i prozdrowotnych skierowanych do lokalnej społeczności – zaznacza Tomasz Waszkiewicz, dyrektor ds. marketingu Galerii Victoria.

Galeria Victoria jest pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Jest to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City). W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajduje się supermarket Intermarché Super, około 120 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 tys. mkw., sklep ze sprzętem elektronicznym Media Markt oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 tys. mkw. powierzchni handlowej.