Intersport: 17,1 mln zł przychodów w listopadzie

Galeria Grodova

Tegoroczny wynik okazał się dla Intersport Polska lepszy dokładnie o 11,9 proc. Bowiem w listopadzie ubiegłego roku spółka odnotowała przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 15,3 mln zł.

Natomiast w okresie od stycznia do listopada tego roku właściciel sieci sklepów osiągnął obroty na poziomie 196,64 mln zł, co stanowi wzrost o 4,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku (wówczas przychody wyniosły ok. 187,6 mln zł).

Przypomnijmy, że ubiegły miesiąc nie był dla spółki tak korzystny. W październiku przychody Intersportu ze sprzedaży wyniosły 13,76 mln zł i były niższe o 1,8 proc. od osiągniętych w październiku 2009 r.

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z tym logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając Rosję), co przekłada się na około 17 proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się m.in. w warszawskiej Arkadii i Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze. Dzięki ekspansji na nowe obszary, spółka chce poszerzać rynek zbytu i dotrzeć z ofertą do nowego grona klientów.

Reklama

Galeria Jurajska