Marka Simple na razie nie wejdzie na giełdę

Gino Rossi, właściciel Simple, planował wprowadzić w najbliższym czasie spółkę zależną na giełdę. Plany zmieniły się, gdy 5 listopada tego roku Gino Rossi otrzymał od grupy private equity wstępną ofertę przejęcia marki Simple. Zainteresowana firma zaoferowała 90 mln zł za transakcję. Po konsultacjach z radą nadzorczą, zarząd Gino Rossi postanowił przystąpić do negocjacji warunków sprzedaży. Jednocześnie zaznaczył, że może rozpocząć rozmowy w sprawie prywatnej transakcji sprzedaży z innymi inwestorami.

Konsekwentnie, właściciel Simple wniósł do KNF o zawieszenie toczącego się postępowania w sprawie zatwierdzenia prospektu emisyjnego spółki. Tym samym wstrzymał procedury zmierzające do wprowadzenia Simple na giełdę.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to znana marka na polskim rynku odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.
 

Reklama

Galeria Jurajska