Tesco odświeża stoiska „Grill”

Stoiska „Grill”, które funkcjonują w każdym hipermarkecie Tesco, od lat nie ulegały znacznym zmianom. Dlatego sieć postanowiła odświeżyć ich wizerunek.

– Chcemy przyjrzeć się dokładniej, czego dziś oczekiwaliby klienci od punktów „Grill” w sklepach, także korzystając z doświadczenia ekspertów. Nie chodzi o nową sieć lokali, to raczej próba odświeżenia dotychczasowej koncepcji stoisk „Grill’ w Tesco – wyjaśnia Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Pierwszy sklep pod nazwą Tesco powstał w 1929 roku w londyńskiej dzielnicy Edgware. Obecnie Tesco jest jedną z trzech największych międzynarodowych sieci detalicznych. Obecnie w Polsce pod marką Tesco działa ok. 336 sklepów o łącznej powierzchni ponad 700 tys. mkw., 26 stacji benzynowych oraz trzy centra dystrybucyjne. Do sieci Tesco należy ponadto 30 supermarketów Savia.

Sprzedaż w Grupie Tesco na świecie wzrosła w pierwszym półroczu roku obrotowego 2010/2011 o 8,3 proc. i osiągnęła blisko 33 mld funtów. W drugim półroczu sieć planuje otworzyć w Polsce 400 tys. mkw. nowej powierzchni sprzedażowej. Oprócz sprzedaży, Grupa Tesco zwiększyła także zysk operacyjny o 9,1 proc., włączając w to aż 30 proc. wzrost w rejonie Azji. Władze Grupy podkreślają, że lepsze wyniki finansowe to efekt ożywienia gospodarczego na świecie. W Polsce dodatkowo pomogła spółce odporność krajowej gospodarki na kryzys. Nasz kraj jest obecnie dla Tesco drugim pod względem wielkości rynkiem w Europie, zarówno pod względem sprzedaży, jak i zysków.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016