Marka Giovanni Galli poszukuje obecnie master franczyzobiorcy na teren Polaki, a następnie chciałaby rozwijać sieć przede wszystkim w największych pięciu miastach Polski.

Wymagania odnośnie sklepu to 100-120 mkw. powierzchni, witryna 6-8 m, lokalizacja w popularnych centrach handlowych lub na głównych ulicach miast. Agentem reprezentującym markę w Polsce jest King Sturge.

Zdaniem Ewy Pawłowskiej z firmy King Sturge marka Giovanni Galli ma duże szanse na powodzenie na polskim rynku. Obecnie oferta odzieży męskiej nie jest nasycona i niewiele marek sprzedaje wysokiej klasy odzież przeznaczoną przede wszystkim dla pracowników biur w dużych miastach. Zaletą marki jest śródziemnomorski design oraz rozsądne ceny (garnitury to wydatek około 180 euro, koszule bawełniane 40 euro).

Giovanni Galli to brand należący do firmy Vasconcelos and Goncalves, która działa na portugalskim rynku od 36 lat. Pierwszy sklep pod szyldem Giovanni Galli został otwarty w 1992 roku. Produkty firmy to głównie odzież z segmentu średniego i premium: odzież formalna oraz tzw. smart casual. Firma ma własną fabrykę, zespół projektowy oraz 44 sklepy monobrandowe.

King Sturge jest firmą doradczą działającą na rynku nieruchomości w Europie (posiada 42 biura w 13 krajach europejskich). Zatrudnia przeszło 3000 pracowników w 215 własnych i stowarzyszonych biurach w 47 krajach na całym świecie.