Sphinx najsilniejszą marką

Sphinx, nadzorująca aktualnie 107 restauracjami, w ogólnym rankingu siły marki, zajął 39 miejsce, konkurując z markami wszystkich branż gospodarki. W zastawieniu najcząściej wybieranych przez klientów marek zajął 50 pozycję. Został uznany za najmocniejszą markę gastronomiczną.

– Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług – komentuje Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA. – Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty – mówi.

Krawiec-Rzeszotek dodaje, że firma w ostatnich miesiącach stała się również laureatem dwóch innych wyróżnień konsumenckich – Godła Jakość Obsługi i Korony Turystyki. – Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować – mówi.

Sfinks Polska zarządza obecnie 107 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, dziewięcioma restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i sześcioma restauracjami Wook (segment casual dining).
 

Reklama

Galeria Jurajska