Dessert Bar – nowy format Burger Kinga

Projekt „Dessert Bar” to druga taka inwestycja firmy w Europie. Pierwsza powstała w Benidorm w Hiszpanii. Lokale są usytuowane przy tradycyjnych resturacjach tej marki w galeriach i centrach handlowych. W menu dominują słodkości: lody, muffiny, ciastka oraz mini-naleśniki.

Jeśli inwestycja się powiedzie Burger King planuje otworzenie jeszcze kilku podobnych punktów przy restauracjach w dużych obiektach handlowych. Koncepcja może być rozwijana również w innych krajach Europy.

– Dessert Bar to pomysł na rozwój marki Burger King wpisujący się w realizowaną przez sieć startegię marketingową „Taste is King”. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy zaoferować nowe produkty w nowej resturacji, i tym samym zdobywać wielbicieli marki Burger King.- powiedziała Sarah Power, marketing director, Burger King UK and Ireland.

Burger King w Europie to 2327 restauracji, z których wiekszość jest prowadzona na zasadzie franczyzy. Burger King w Polsce to 17 restauracji, zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Opolu, Częstochowie, Lubinie, Legnicy, Koszalinie, Słupsku i Bydgoszczy. Ich operatorem jest firma AmRest. Jednak najwięcej resturacji powstało w Stanach Zjednoczonych – ojczyźnie marki Burger King. Obecnie to ponad 7,6 tys. lokali.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016