Otwarcie nowej perfumerii Sephora w Warszawie

Francuska sieć luksusowych perfumerii ma w stolicy 17 punktów sprzedaży, znajdujących się zarówno w największych centrach handlowych takich jak: Arkadia, Galeria Mokotów, czy Złote Tarasy, jak i w centrach o trochę mniejszym formacie takich jak: King Cross Praga Jubilerska, czy dawne DTC przy ul. Marszałkowskiej 116. – Otwarcie kolejnej perfumerii potwierdza niewątpliwą pozycje lidera Sephory na warszawskim rynku – czytamy w komunikacie spółki.

Sephora jest uznana i doceniana nie tylko przez swoich klientów, ale także przez branżę Real Estate. W lutym 2010 roku siećź zwyciężyła w kategorii „Retailer of the Year 2009” w konkursie CEE Retail Real Estate Awards organizowanym przez Europaproperty.com.

Sephora to wizjonerska koncepcja sprzedaży detalicznej kosmetyków, wywodząca się z Francji. Podstawą koncepcji Sephory jest połączenie estetyki z wygodą dla klienta. Każdy sklep jest zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, gdzie klienci mogą korzystać ze swobody poznawania kosmetyków i z profesjonalnych porad. Sephora jest częścią korporacji Moët Hennessy Louis Vuitton.

W Polsce marka Sephora pojawiła się w 1998 roku, kiedy to rozpoczęła się europejska ekspansja sieci. Wraz z uruchomieniem sklepów w naszym kraju, firma weszła również na rynki Portugalii, Hiszpanii i Włoch. Perfumerie francuskiej sieci obecnie można odnaleźć w takich krajach jak: USA, Grecja, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Turcji i Holandii.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016