Media Markt włożył duży wysiłek w utrzymanie pozycji lidera na bardzo konkurencyjnym rynku i kontynuował ekspansję, otwierając trzy nowe markety w Tarnowie, Gdańsku i Wałbrzychu. Sieć Saturn wzbogaciła się o jeden market w Łodzi. Makro Cash & Carry rozwijając koncepcję małych formatów otworzyło trzy Makro Punkty w Lesznie, Słupsku i Radomiu. Sieć Real skupiła się na modernizacji istniejących już obiektów. Rok 2010 zamknie dziewięcioma reotwarciami obiektów. Dokonane zmiany zapewniają klientom większą wygodę i oszczędności czasu podczas robienia zakupów oraz przyczyniają się do umacniania pozycji rynkowej spółki.

Łącznie na terenie naszego kraju Metro prowadzi 146 placówek handlowych, w tym: Makro Cash & Carry – 29 hal wielkoformatowych i 4 małe formaty Makro Punkt; Real – 54 hipermarkety; Media Markt – 44 markety elektroniczne; Saturn – 15 marketów elektronicznych.

Metro Group jest jednym z najważniejszych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. W roku 2009 osiągnęła obrót w wysokości 66 mld euro. Metro Group prowadzi ok. 2,1 tys. placówek handlowych w 34 krajach i zatrudnia 300 tys. pracowników.
W Polsce Metro Group jest jednym z największych koncernów handlowych. Sieci handlowe Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn wygenerowały w roku 2009 łączny obrót 16,8 mld euro.