Intermarché stawia na galerie w dużych miastach

Janusz Jasiński, prezes Intermarché

Janusz Jasiński, prezes Intermarché

W tym roku kryzys dotarł do Polski czego rezultatem było spowolnienie rynkowe widoczne szczególnie w małych i średnich miejscowościach, gdzie są głównie zlokalizowane supermarkety spożywcze Intermarché. W związku z tym w lutym zarząd firmy zdecydował się na zmianę strategii i wejście na szeroką skalę do centrów i galerii handlowych w dużych miastach.

Nasza decyzja podyktowana była trendem odchodzenia przez klientów od robienia zakupów w delikatesach. Obserwujemy, że kupujący nie chcą już płacić za produkt więcej tylko dlatego, że jest podany na luksusowej półce czy regale. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na te oczekiwaniam, proponując profesjonalny supermarket z dobrymi cenami i świeżymi produktami.

Pierwszy taki sklep otworzyliśmy w połowie października 2010 roku w Galerii Victoria w Wałbrzychu, a w ostatnich miesiącach podpisaliśmy umowy na wynajem powierzchni w Galerii Leszno oraz Galerii Twierdza w Zamościu. Te trzy placówki traktujemy na razie jako sklepy testowe. Są to obiekty o większej powierzchni – bo sięgające ponad 2 tys. mkw. – niż nasze standardowe sklepy.

Zamierzamy wykorzystać ten projekt do pracy nad dalszą poprawą i optymalizacją asortymentu, aby lepiej dostosować naszą ofertę do oczekiwań klientów centrów handlowych.
 
 

Reklama

Galeria Jurajska