Promocja transakcji bezgotówkowych

Akcja firmowana hasłem „Złota strefa Visa” będzie wspierana przez kampanię ATL w prasie, radiu, a także w placówkach handlu detalicznego, oddziałach banków oraz internecie. W promocji zostały wykorzystane również materiały takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe, reklama prasowa do wewnętrznych publikacji banków oraz bannery internetowe.

Angażujący klientów element kampanii stanowi loteria promocyjna. – Oferując cenne nagrody, z których główne to trzy przedpłacone karty Visa z kwotą 50 tys. na każdej, chcemy zwrócić uwagę posiadaczy kart Visa na zalety płacenia kartą zamiast gotówką. Są one jeszcze bardziej widoczne w okresie wzmożonych zakupów przedświątecznych, gdyż płacąc kartą nie musimy często pobierać gotówki z bankomatu albo ponosić ryzyka utraty większej kwoty noszonej przy sobie – mówi Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.

Udział w loterii może wziąć każdy, kto od 2 listopada br. do 31 stycznia 2011 roku dokona krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej kartą VISA i transakcję tą zarejestruje przed 13 lutego przyszłego roku za pośrednictwem np. strony www.visa.pl.

Realizacją kampanii zajmuje się agencja Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja MEC.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016