– Wielkość sprzedaży oraz liczba odwiedzin sklepów naszych klientów, którzy przystąpili do Dnia Darmowej Dostawy, pokazały niesamowite potencjał tej akcji – mówi Paweł Regiec, dyrektor sprzedaży iComarch24.
Wzrost zainteresowania zakupami przez internet i zwiększony ruch na stronach e-sklepów dostrzegł również 4MyCar.pl, specjalizującym się w sprzedaży pielęgnacyjnych produktów samochodowych. 1 grudnia 2010 roku sklep zyskał dziesięciokrotnie więcej zamówień niż w zwykłym dniu. A witryną sklepową odwiedził natomiast siedem razy więcej osób niż zwykle.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych przez nasz sklep internetowy. Akcja Dzień Darmowej Dostawy to strzał w dziesiątkę – komentuje Piotr Hantulik, właściciel 4myCar.pl. – Dawno nie odnotowaliśmy tak dużej liczby zamówień oraz odwiedzin w ciągu jednego dnia. Wzrost sprzedaży o kilkaset procent i zadowoleni klienci to marzenie każdego przedsiębiorcy. Już teraz mogę powiedzieć, że na pewno weźmiemy udział w kolejnym Dniu Darmowej Dostawy – mówi.

1 grudnia do akcji zainicjowanej przez Krzysztofa Bartnika, redaktora naczelnego serwisu eKomercyjnie.pl., dołączyły 864 sklepy internetowe różnych branż.

Dzień Darmowej Dostawy to pierwsza wspólna akcja polskich sklepów internetowych oraz firm związanych z handlem w sieci. Głównym celem wydarzenia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów.