H&M otworzy sklep w Focus Mall Jelenia Góra

Wywodząca się ze Szwecji firma odzieżowa na potrzeby salonu wynajęła ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni. – Bardzo cieszę się z podpisania umów z H&M. Firma ta jest znana z nowoczesnych koncepcji sprzedaży mody oraz wysokich wymagań stawianych obiektom handlowym, do których wchodzi. Wynajem przez H&M powierzchni w Focus Mall w Jeleniej Górze pokazuje jak duże zainteresowanie najemców towarzyszy temu obiektowi. Jest to kolejny obok m.in. delikatesów Alma, salonów Deichmann i Rossmann, Reserved, CroppTown, House, Home&You, Mohito, Simple najemca strategiczny obiektu – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes Parkridge Retail Development.

Firma Hennes&Mauritz założył w 1947 roku w Västerås (Szwecja) przedsiębiorca Erling Person. W tej chwili marka uznawana jest za największa firmę odzieżową na świcie. W około 2 tys. sklepów, znajdujących się na wszystkich kontynentach, oferuje modną odzież dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci. Jest znana z kreowania tzw. mody ulicy. W ramach akcji wizerunkowych współpracuje z największymi kreatorami mody, którzy specjalnie na niej tworzą jednorazowe kolekcje sygnowane własnym nazwiskiem. Marka współpracowała już z takimi dyktatorami mody jak m.in.: Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, duet Victor&Rolf, Sonia Rykiel, czy w tym roku Alber Elbaz (dyrektor kreatywny luksusowej marki Lanvin).

Za wynajem powierzchni w Focus Mall Jelenia Góra odpowiada dział leasingu Parkridge Retail Development oraz BOIG Property Consulting.

Focus Mall Jelenia Góra to nowoczesna galeria rozrywkowo-handlowa. Wartość projektu po zrealizowaniu szacowana jest na 250 mln zł. Obiekt będzie liczyły ponad 40, 1 tys. mkw. powierzchni. Powierzchnia najmu (GLA) zajmie 17,1 tys. mkw. Na trzech poziomach handlowych znajdzie się: 89 sklepów, restauracje, kawiarnie i wielosalowe kino.

Reklama

Galeria Jurajska