Karta Premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukujących skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych. Przygotowując nowy produkt z kompleksowej oferty narzędzi motywacyjnych „360° dla biznesu” firma Sodexo zadbała, aby Karta była jednocześnie praktyczna, efektowna i gwarantowała użytkownikom dostęp do szerokiej oferty promocji. Dzięki wygodzie i bezpieczeństwu użytkowania, możliwości personalizacji wyglądu Karty oraz ofercie atrakcyjnych rabatów na zakupy w tysiącach sklepów i punktów usługowych w całej Polsce, Karta Premiowa Sodexo jest uniwersalnym narzędziem wspierającym budowanie biznesowych relacji z klientami i kontrahentami.

– Karta Premiowa Sodexo jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, głównie w zakresie programów lojalnościowych. Przygotowując nowy produkt zwracaliśmy uwagę, aby był atrakcyjny zarówno dla firmy, jak
i bezpośrednich użytkowników. Stąd m.in. pomysł na unikalną na rynku możliwość personalizacji, która sprawia, że Karta staje się dla firmy jednocześnie narzędziem promocji i reklamy. Dla użytkowników przygotowaliśmy zaś szeroką ofertę rabatów, dzięki którym zakupy będą nie tylko szybkie i bezpieczne, ale też wyjątkowo atrakcyjne. Karta Premiowa Sodexo to idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw, szukających nowoczesnych narzędzi wsparcia biznesu – podsumował wprowadzenie nowego produktu Arkadiusz Rochala, dyrektor marketingu i rozwoju Sodexo Motivation Solutions.

Badania przeprowadzone na zlecenie Sodexo Motivation Solutions przez firmę ARC Rynek i Opinia pokazują, że karta przedpłacona jest jednym z najbardziej perspektywicznych narzędzi wsparcia biznesu, znajdującym zastosowanie we wszystkich programach i akcja organizowanych dla klientów oraz kontrahentów. Firmy, które wzięły udział w badaniu narzędzi z oferty „360° dla biznesu” Sodexo Motivation Solutions zgodnie stwierdziły, że Karta Premiowa otwiera nowe możliwości w zakresie budowania trwałych, pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi.

Wśród podstawowych zalet nowego produktu uczestnicy badania wymieniali przede wszystkim uniwersalność oraz nowoczesną, trwałą i atrakcyjną formę. Karta Premiowa wydawana jest we współpracy
z Bankiem BPH na platformie VISA, co gwarantuje dostęp do 186 tysięcy punktów akceptujących w całej Polsce, a także umożliwia realizację płatności w Internecie oraz wypłatę gotówki z bankomatów. Karta jest także narzędziem bezpiecznym – wydatki można w pełni kontrolować dzięki możliwości sprawdzania salda
i historii transakcji zarówno przez Internet – za pośrednictwem strony www.sodexo.pl, jaki w bankomatach Banku BPH i sieci Euronet, zaś w razie zgubienia, przedpłaconą Kartę Premiową Sodexo można w każdej chwili zastrzec.

Zaletą Kart przedpłaconych jest także możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne
w przypadku długofalowych, wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane są zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji Karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem, a każda następna transakcja wykonywana jest szybko i przede wszystkim bezpłatnie. Dodatkową oszczędnością jest także logistyka Karty – jej dostarczenie do odbiorcy jest szybkie, proste i tanie.

Nowa Karta Premiowa Sodexo to narzędzie nie tylko praktyczne, ale też efektowne. Z myślą o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość personalizacji Karty do potrzeb konkretnej firmy. Na Karcie Premiowej można umieścić dowolną grafikę lub logotyp, zmieniając ją w unikalny nośnik komunikatu reklamowego wspierającego wizerunek nowoczesnej
i otwartej na współpracę firmy.

Nowa Karta Premiowa Sodexo gwarantuje szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników. Karcie towarzyszy bowiem bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty sięgające nawet 50 proc. w ponad 4 tysiącach sklepów i punktów usługowych
w całej Polsce. Wśród partnerów Karty Premiowej znajdują się znane i cenione marki m.in. sieć sklepów sportowych Decathlon, markety ze sprzętem elektronicznym Media Markt i Saturn, sklepy dla dzieci SMYK oraz sieci popularnych marek odzieżowych Top Secret i Troll. Aby ułatwić korzystanie z atrakcyjnych ofert towarzyszących nowej Karcie, Sodexo uruchomiło internetową wyszukiwarkę promocji dostępną na stronie www.szukajpromocji.sodexo.info.pl.

Wygodny w obsłudze program pozwala na znalezienie wybranego produktu w najniższej cenie najbliżej miejsca zamieszkania lub pracy użytkownika Karty. To jednak jeszcze nie wszystkie atrakcje, towarzyszące nowej Karcie Premiowej. Posiadacze Kart Sodexo otrzymują również dostęp do PromoStrefy, internetowego klubu poszukiwaczy promocji. Po zalogowaniu się na stronie www.promostrefasodexo.pl użytkownik zyskuje możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w najkorzystniejszych cenach. W programie dostępny jest sprzęt tak znanych marek, jak Philips, Samsung czy Sony. Co tydzień czeka zaś promocja specjalna – możliwość nabycia jednego z artykułów taniej niż w innych, nawet internetowych sklepach.