– Konsekwentnie, od pięciu lat, rozwijamy sieć sklepokawiarni Tchibo + wyjaśnia Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa. – Dla naszych partnerów unikalny koncept, bazujący na sprawdzonej kombinacji kawiarni, sklepu z kawą i artykułami użytkowymi jest gwarancją lojalności klientów i zwiększenia ruchu w centrum handlowym – dodaje.

Otwarty w Koszalinie salon Tchibo jest piątym nowym sklepem tej sieci. W całej Polsce sieć liczy obecnie czterdzieści dwie placówki, ulokowane w znacznej większości w centrach handlowych, ale także przy głównych ulicach handlowych miast, takich jak np. na Nowym Świecie w Warszawie.

Lokale Tchibo stanowią unikalną kombinację baru kawowego, stoiska z kawą i zmieniających się co tydzień kolekcji atrakcyjnych artykułów użytkowych. Bar kawowy, serce lokalu, jest miejscem, gdzie klienci mogą się spotkać się z przyjaciółmi i odpocząć przy filiżance kawy. W ofercie stoiska z kawą znajduje się wiele gatunków wysokiej jakości kaw, pochodzących z najlepszych plantacji. W sklepie Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje produktów. W każdej z nich do kupienia jest około 30 artykułów, które do siebie pasują i uzupełniają się wzajemnie. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo, a ich jakość potwierdzona jest znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).