Manufaktura pozostaje z TBWA

Agencja TBWA będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kreatywną oraz komunikację marketingową łódzkiego centrum handlowego Manufaktura. Agencja reklamowa ponownie wygrała ogłoszony przez galerię handlową przetarg. Dotychczasowy kontrakt został tym samym przedłużony na kolejne dwa lata. Podobnie jak czyniła to przez ostatnich sześć lat, agencja TBWA nadal będzie zatem zajmować się komunikacją zewnętrzną Manufaktury.

– Wybraliśmy TBWA, ze względu na najciekawszą koncepcję, która idealnie wpisała się w naszą strategię i plany – mówi Agnieszka Nowak dyrektor marketingu Manufaktury. – Propozycje firmy wydały się nam świeże i oryginalne – dodaje.

Manufaktura zlokalizowana jest w Łodzi, pomiędzy ulicą Zachodnią, Ogrodową, Drewnowską i Karskiego. Powierzchnia całego centrum wynosi 27 ha (w tymdziewięć ha powierzchni po modernizacji i 9,5 ha powierzchni użytkowej nowo wybudowanej). W Manufakturze znajduje się ok. 260 sklepów (w tym dwa hipermarkety). A dodatkowo: centrum rozrywki i rekreacji (w tym kino z 15 salami, w tym jedna z trójwymiarowym ekranem 3D, arena do jazdy na rolkach, kręgielnia, sztuczna ściana wspinaczkowa, fitness klub i skate park oraz kompleks ok. 60 restauracji oraz kawiarni.
 

Reklama

Galeria Jurajska