Douglas otworzył House of Beauty

Douglas House of Beauty został otwarty 3 grudnia w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, na poziomie 0.

Powierzchnia nowej perfumerii to blisko 1200 mkw. Dla porównania, druga pod względem wielkości perfumeria znajdująca się w Galerii Mokotów ma 544 mkw., a przeciętny metraż salonu Douglas w Polsce to 236 mkw. – Otwierając największą perfumerię, która opiera się na innowacyjnym koncepcie sprzedaży kosmetyków, nieobecnym dotychczas w naszym kraju, chcemy potwierdzić naszą pozycję lidera polskiego rynku perfumeryjnego – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Po raz pierwszy w Douglasie pojawi się strefa kosmetyków naturalnych z produktami ekologicznymi. Wydzielono też strefę dla mężczyzn, gdzie panowie będą mogli odpocząć, napić się kawy i obejrzeć mecz w telewizji. Shop Trendy to propozycja dla klientów poszukujących nowości kosmetycznych nawiązujących do aktualnych trendów w modzie. Dla nich przygotowano kolorową strefę w nowoczesnej i trochę bajkowej wizualizacji.

Uzupełnieniem oferty produktowej jest oferta usług kosmetycznych. Całkiem nowym konceptem jest Zen Lounge. Jest to oddzielona od reszty perfumerii strefa chill-out ze sztucznym „jeziorem” stworzonym dzięki grze świateł. To miejsce wypoczynku z fotelami, kawą i relaksacyjną muzyką. Oprócz tego miejsce znalazła tu Szkoła Makijażu – sala do nauki sztuki make-up, cztery stanowiska do manicure, dwa stanowiska do pedicure, dwa gabinety Spa, wykonujące zabiegi w oparciu o wszystkie kosmetyki dostępne w perfumerii.

– Poza największym asortymentem zapachów w Polsce, pod jednym dachem oferujemy wybór kosmetyków selektywnych, prestiżowych i popularnych od Giorgio Armani, Bobbi Brown, La Mer po Dermikę, Bourjouis, Max Factor, L’Oréal. Nowością jest dostęp do nieznanych w Polsce produktów ekologicznych, np. Madara, Vegetable Garden, This Works, Une make up. W Arkadii po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli poznać też zapachy Toma Forda – podsumowuje Agnieszka Mosurek-Zava.

Reklama

Galeria Jurajska