LUG: wzrost dynamiki sprzedaży o ponad 48 proc.

Na rynkach zagranicznych dynamika sprzedaży Grupy LUG w listopadzie uległa znacznej poprawie, odnotowując wzrost o 72,30 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Natomiast całkowite przychody LUG ze sprzedaży wzrosły w listopadzie o 57,49 proc. w stosunku do listopada 2009 roku.

To kolejny dobry miesiąc spółki. Przypomnijmy, że w trzecim kwartale tego roku jej przychody ze sprzedaży wzrosły o 41 proc. do ponad 20,5 mln zł.

W połowie roku producent opraw oświetleniowych dla handlu detalicznego i centrów handlowych, zainwestował w maszyny produkcyjne (m.in. dzięki emisji akcji serii C o wartości 5,4 mln zł). Pozwoliło to na zwiększenie mocy produkcyjnych, a tym samym na realizację rosnących zamówień na systemy oświetleniowe.

Od listopada 2007 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect. W pierwszym kwartale 2011 roku planuje zadebiutować na rynku głównym.

LUG to spółka holdingowa Grupy Kapitałowej LUG S.A. – dostawcy kompleksowych rozwiązań świetlnych, jednego z największych producentów opraw oświetleniowych w Polsce. Firma oświetla m.in. hotele, sieci handlowe i biurowce. Spółka sprzedaje swoje produkty w Polsce oraz w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W skład Grupy wchodzą: LUG, LUG Light Factory, LUG GmbH oraz TOW LUG Ukraina.

 

Reklama

Galeria Jurajska