Oferta sklepu internetowego zbliżona jest do stacjonarnych perfumerii Douglas, zarówno jeśli chodzi o asortyment, politykę cenową, jak i sposób pakowania kosmetyków. Każdy zakup w e-sklepie premiowany jest dwoma próbkami wybranych kosmetyków. Produkty na życzenie klienta są bezpłatnie pakowane na prezent. Dodatkowo można też bezpłatnie otrzymać okolicznościową kartkę z motywem dostosowanym do okazji.

Przesyłka dociera do odbiorcy w ciągu trzech dni roboczych. Przy zamówieniu powyżej 230 złotych dostawa jest bezpłatna. W pozostałych przypadkach kosztuje 13,50 zł, niezależnie od adresu. Płatności w internetowej perfumerii Douglas można dokonywać za pomocą kart kredytowych VISA i Mastercar lub przelewem. Na straży bezpieczeństwa danych osobowych w e-sklepie Douglasa stoi system Secure Socket Layers (SSL) VeriSign.

– Uruchomienie sklepu internetowego jest dla nas ważnym elementem strategii biznesowej zakładającej dywersyfikację sieci dystrybucji w kierunku sprzedaży multi channel, która jest najnowszym trendem w handlu detalicznym – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. – Według szacunków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w Polsce dzisiejszy udział e-commerce w handlu tradycyjnym to dopiero ok. 2 proc. W Stanach ta proporcja jest już na poziomie ok. 10 proc. Według analityków osiągnięcie tego pułapu w Polsce to kwestia kilku lat. Już dzisiaj przygotowujemy się na dynamiczny rozwój sprzedaży w sieci po to, by jeszcze lepiej osiągać nasze cele biznesowe – dodaje.