Gino Rossi likwiduje spółkę zależną Como

Decyzję o likwidacji spółki zależnej Como, zarząd Gino Rossi podjął 9 grudnia 2010 roku, w ramach nadzwyczajnego zgromadzenia wspólników Como.

Wcześniej Zarząd Gino Rossi zgodził się na negocjacje w sprawie sprzedaży akcji spółki Simple Creative Products. Wstępną ofertę przejęcia marki odzieżowej przedstawiła wcześniej grupa private equity, ale Gino Rossi nie wyklucza sprzedaży Simple innemu inwestorowi.

W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Od stycznia do końca września Gino Rossi zanotowała 5,8 mln zł zysku brutto, wobec blisko 10 mln zł straty w tym samym okresie ubiegłego roku. Poprawę widać również w zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej – wyniósł on w trzech kwartałach 4,8 mln zł, podczas gdy w ubiegłym roku spółka odnotowała stratę rzędu 9,7 mln zł.

Ten rok spółka chce zakończyć z wynikiem 176,89 mln zł przychodów ze sprzedaży. W roku następnym planuje osiągnąć blisko 194 ml zł, a w 2012 roku – ponad 209 mln zł. Prognozy te uwzględniają spodziewane efekty projektów restrukturyzacyjnych, a w tym otwarcie nowych lokalizacji w dobrych centrach handlowych.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016