Rossmann: usługa rezerwacji produktów

W ubiegłym tygodniu sieć drogeryjna Rossmann już po raz drugi uruchomiła usługę rezerwacji produktów przez internet. Akcja ma związek ze zwiększoną ilością dokonywanych transakcji w okresie świątecznym. Rzecznik prasowa firmy, Eliza Panek–Dorosz, tłumaczy w rozmowei z Retailnet.pl, że Rossmann chce dać klientom możliwość zarezerwowania produktów zwłaszcza tych najpopularniejszych, które szybko znikają z półek. Taka alternatywa daje pewność, że wybrane np. na świąteczny prezent perfumy, czy kosmetyki na pewno będą czekały w sklepie na zainteresowanych nimi klientów. Zwłaszcza, że okolicznościowa akcja sprawdziła się już w roku ubiegłym. – Ponowiliśmy ją ze względu na prośby, jakie dochodziły do nas od samych klientów – mówi.

Eliza Panek–Dorosz nie potwierdza jednak, jakoby była to zapowiedź wprowadzenia w Polsce sklepu internetowego Rossmann. – Na razie spółka jedynie testuje pewne rozwiązania, a wyznacznikiem do bardziej zaawansowanych w tym zakresie kroków mogłyby być jedynie stuprocentowo pewne przesłanki, że e-sklep okazałby się rentowną dla firmy inwestycją – wyjaśnia.

Na razie nie podaje również oficjalnego terminu zakończenia usługi rezerwacji przez internet.

Rossmann w tym roku przekroczył próg pięciuset placówek w kraju. A przez następne dwa lata Rossmann zamierza – wg strategii rozwoju – otwierać od 80 do 100 sklepów rocznie.
 

Reklama

Galeria Jurajska