Z szacunków Rzeczpospolitej wynika, że krajowy rynek ekskluzywnych kosmetyków rocznie rośnie w tempie 4 – 5 proc. Aktualnie jego wartość sięga 250 mln euro. O część tego sektora zawalczy również Douglas. Prezes spółki, Agnieszka Mosurek-Zava, zapowiada już teraz, że nowe sklepy pojawią się niedługo Zabrzu, Kaliszu, Zamościu, Szczecinie, Krakowie i Ostrowie Wielkopolskim. Negocjacje prowadzone są również w związku z zamiarem powiększenia sieci perfumerii w samej stolicy, gdzie już teraz działa 11 salonów. Mosurek-Zava wylicza również, że spółka rocznie będzie inwestować około 15 mln zł w nowe lokalizacje.

W ostatnim czasie spółka otworzyła największy salon Douglas House of Beauty w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Powołany został również sklep internetowy sieci.

Douglas to jedna z największych w Polsce sieci perfumerii. W kraju obecna jest od 2001 roku, na świecie od ponad 200 lat. W Polsce firma zarządza 86 sklepami na 23 tys. mkw. wynajętej powierzchni w 40 miastach, a globalnie – ponad 1200 perfumeriami. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym ma 25 tys. produktów selektywnych (np. Armani, Bobbi Brown, Chanel, Dior, Estee Lauder) i popularnych (L’Oréal, Dr Irena Eris, Dermika, Bourjouis, Max Factor, Essence). Firma posiada w ofercie ponad 30 marek, które dostępne są wyłącznie w Douglasie. Sieć zatrudnia ponad 1200 osób.