Witryna Redanu po liftingu

Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej nowoczesnej, przejrzystej strony. Jej zawartość oraz treść została dostosowana do potrzeb poszczególnych odbiorców serwisu: inwestorów, mediów, partnerów biznesowych.

– Dzięki udoskonaleniu grafiki i aktualizacji zawartości strona zyskała nowoczesny i prosty w obsłudze interface, pozwalający użytkownikom serwisu szybciej i łatwiej znaleźć interesujące ich informacje o Grupie Redan – mówi Piotr Kulawiński, prezes Zarządu Grupy Redan.

Istotną zmianą jest wprowadzenie możliwości zapisywania się wszystkich zainteresowanych osób na listę subskrybentów newslettera. Dzięki temu będą automatycznie otrzymywać aktualne informacje o różnych obszarach działalności Grupy Redan – nie tylko informacje stricte finansowe.

– Ważne jest dla nas, aby inwestorzy, analiycy, dziennikarze i nasi partnerzy biznesowi mogli łatwo i na bieżąco otrzymywać pełne informacje o wynikach Grupy Redan – wyjaśnia Piotr Kulawiński. – Zmiana strony korporacyjnej oraz wprowadzenie newslettera są elementami realizacji tego celu – dodaje.

Redan jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu.

W Polsce grupa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób. Sprzedaż jest prowadzona w czterech sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących blisko 400 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrala spółki znajduje się w Łodzi.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016