CH Molo: ponad 100 tys. klientów w 4 dni

Proces rozbudowy, który pochłonął kwotę ok. 40 mln złotych (10 mln euro) rozpoczął się w maju tego roku. Centrum zostało powiększone o dodatkowe 2,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Wśród największych najemców znaleźli się Media Markt zajmujący 5,6 tys. mkw., Carrefour (6,5 tys. mkw.), Komfort (1,5 tys. mkw.), H&M (ok. 1,5 tys. mkw.) oraz New Yorker zajmujący powierzchnię ok. 950 mkw. Dodatkowo w rozbudowanym centrum uruchomiono pierwszą w Szczecinie restaurację sieci Burger King.

– ING Real Estate Investment Management zarządza wysokiej klasy nieruchomościami na wszystkich znaczących rynkach z portfelem wartym ponad 65 miliardów euro. Jesteśmy obecni na czterech kontynentach, w: Europie, Ameryce Północnej, Azji i Australii. A dziś, tutaj w Szczecinie, mamy przyjemność otwierać zupełnie wyjątkowe… Molo! Pierwsze w świecie molo bez bezpośredniego dostępu do morza. Prestiżowa inwestycja i obiekt zupełnie niezwykły. Oto otwiera – niczym każde „typowe” molo – prawdziwie szerokie perspektywy – powiedział podczas otwarcia Centrum Handlowego Molo Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland, reprezentujący właściciela centrum.

Rozbudowane CH Molo zyskało nowy wygląd a powierzchnia handlowa centrum została powiększona do 28 tys. mkw. Zmieniona została fasada budynku, zmianie uległ też wystrój wnętrz.Całości dopełnił nowy system oświetlenia obiektu. Dodatkowo unowocześniono systemy wentylacji i klimatyzacji oraz system bezpieczeństwa. W centrum oraz na parkingach należących do obiektu zainstalowano też nowe kierunkowskazy.

Centrum rozpoczęło swoją działalności w 2000 roku pod nazwą CH Piast. Było jednym z pierwszych tego typu obiektów w Szczecinie. Co roku średnio odwiedzało go ok. 4 mln klientów.

Właścicielem CH Molo jest ING Property Fund Central and Eastern Europe (ING PFCEE). ING PFCEE jest funduszem inwestującym w nieruchomości w pełni zarządzanym przez ING REIM CEE.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016