Portal społecznościowy narzędziem biznesowym

Jak zauważa Aptus.pl, wykonawca licznych portali internetowych i systemów aplikacyjnych, portale społecznościowe to świetne narzędzia, które pozwalają zdobyć wiele informacji o preferencjach, oczekiwaniach i opiniach potencjalnych klientów. To kanały dzięki którym nie tylko można zaprezentować się, sprzedać towar lub usługę, ale również podzielić się znaczącymi dla firmy wydarzeniami, a także przeprowadzić ciekawą dyskusję, która może być inspiracją dla rozwoju firmy.

Aby spowodować ruch na stronie oficjalnej firmy poprzez wykorzystanie profilu społecznościowego, wystarczy ciekawa koncepcja graficzna, niebanalne treści i konkurencyjna oferta usługowa, czy produktowa – ale nie na pierwszym planie.

– Ważne jest, aby profil był od początku do końca uzupełniony o najważniejsze informacje o firmie. Nie może bowiem zabraknąć linków do oficjalnej strony lub bloga, opisu w czym się specjalizuje oraz kontaktu. Bez tych podstawowych informacji firmowy profil na serwisie społecznościowym jest po prostu niewiarygodny, a to przekłada się na słabą oglądalność oficjalnej strony firmy – doradza Aptus.pl.

– Dodatkowo trzeba konsekwentnie zachęcać internatów do interakcji. – Profil nie może być martwy. Co jakiś czas warto napisać kilka ciekawych wydarzeń związanych z działalnością lub zachęcić do odwiedzenia oficjalnej witryny firmy lub bloga, na których internauta znajdzie ciekawe dla siebie treści – uważa firma Aptus.pl, która doradza jednocześnie, aby zrezygnować ze stylu oficjalnego na rzecz otwartego dialogu z użyciem "emotikonów".

Firma Aptus.pl wykonuje reklamowe i informacyjne serwisy WWW, portale internetowe oraz rozbudowane systemy aplikacyjne obejmujące rozwiązania z dziedziny e-commerce. Posiada również własne produkty internetowe obejmujące sklep internetowy oraz system zarządzania treścią (CMS).

Reklama

Galeria Jurajska